Reference
Obchvat Nové Veselí
Stavbu realizovala společnost Skanska, termín realizace 2020.
Na stavbu u Nového Veselí bylo dodáno 300 ks silničních panelů IZD 3000x1000x150mm v celkové hodnotě cca 500 000 Kč.
Investor: Ředitelství silnic a dálnic ČR
Více informací naleznete zde: silniční betonové panely nebo kontaktujte některého z našich poradců.
Šakvice - Hustopeče
Realizace stavby probíhá od 10/2019 doposud.
Dodávané prefabrikáty: Patkové trouby TZP-Z 800/2000 INT, současně dodáváme také rámové propusti RŽP-T.
Stavbu realizuje firma FIRESTA-Fišer, rekonstrukce, stavby a.s., finanční rozsah zakázky 2 500 000 Kč.
Změna odvodnění na příkopu „SIAD“
Realizace stavby probíhala v roce 2019.
Dodávané prefabrikáty: IZM Rámová propusť - IZM Perfect 2000x1500/2000 vč. příslušenství.
Investor: Severočeské doly a.s.
Akce: Přemístění uhelných odtahů v jižních svazích, Důl Bílina.
Brno - ulice Gorkého
Realizace této stavby probíhala v roce 2018-2019 pod taktovkou společnosti IMOS Brno a.s.
Objem zakázky činil 4 000 000 Kč. Na stavbu naše společnost dodávala dvě dimenze, DN 800x1200 a 700x1050.
Dálnice D1 Přerov
Stavbu realizovala společnost Skanska, termín realizace 2017/2018.
Na stavbu u Lipníku nad Bečvou bylo dodáno zhruba 800 ks betonových šachet typu PERFECT. Výhodou těchto šachet je např. vysoká otěruvzdornost. Více informací naleznete zde: šachtový program nebo kontaktujte některého z našich poradců.
Přístavba haly 1CH firmy Ostroj a.s.
Realizace projektu 5/2017.
Jedná se o retenční nádrž sestávající ze dvou rovnoběžných rámových tubusů umístěných ve vzdálenosti 1 m vedle sebe.
Každý tubus se skládá z 15 ks rámových propustí IZM Perfect 2500x1000/2000, které jsou v zámku spoje vzájemně těsněny pryžovým klínovým těsněním. Díky tomuto těsnění umístěnému mezi hrdlem a dříkem sousedních rámů se celá konstrukce stává vodotěsnou bez nutnosti dalších dodatečný úprav a izolací.
Koncové prefabrikáty na odtokové straně byly atypicky uzpůsobené pro vytvoření monolitické betonové stěny. Oba krajní prefabrikáty na nátokové straně byly opatřeny revizními otvory 700x700, na které byly vyrobeny komínky k povrchu vozovky umožňující vstup do obou tubusů retenční nádrže. Retenční nádrže jsou plně pojižditelné.